No 01.01.2025. portālā Latvija.gov.lv. varēs pieslēgties tikai ar šādiem autentifikācijas līdzekļiem - eParaksts mobile, personas apliecību (eID karti), eParaksts karti, mobilās lietotnes Smart-ID kvalificēto versiju vai citu Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālajiem identifikācijas līdzekļiem. Plašāka informācija pieejama rakstā .
Pakalpojuma ietvaros dokumenta veidā var saņemt aktuālos Kadastra informācijas sistēmas datus par: - nekustamo īpašumu, kura sastāvā ir zeme; - nekustamo īpašumu, kura sastāvā ir zeme un būve; - nekustamo īpašumu, kura sastāvā ir būve; - dzīvokļa īpašumu. Kadastra informāciju negatavo par zemes vienības daļu un pilnībā sadalītu nekustamo īpašumu. Pakalpojuma ietvaros tiek veikta kadastra subjekta (nekustamā īpašuma īpašnieka, tiesiskā valdītāja, lietotāja) datu apstrāde. Ja kadastra subjekts ir fiziska persona, pakalpojums pieejams, ja atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2016.gada 27.aprīļa regulas 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) prasībām ir tiesisks pamats fizisko personu datu apstrādei.
1. Informācija par pakalpojumu Detalizētāka informācija par pakalpojumu pieejama Valsts zemes dienesta (turpmāk - Dienests) tīmekļvietnē-https://www.vzd.gov.lv/lv/pakalpojumi/kipnips Pakalpojuma izpildes materiāla oriģinālu primāri sagatavo elektroniska dokumenta veidā. Ja pakalpojuma izpildes materiālu nepieciešams saņemt papīra veidā, Dienests to sagatavo pēc klienta pieprasījuma, papildus piemērojot maksu par pakalpojuma saņemšanu klātienē. Ja papīra veida dokumentu nosūta pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus piemēro arī maksu par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem. 2. Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojumu var pieprasīt, iesniedzot pieteikumu: – izmantojot portāla Kadastrs.lv e-pakalpojumu “Pieteikums Valsts zemes dienesta pakalpojumam”. Šajā gadījumā informācijas pieprasījumu var neparakstīt ar elektronisko parakstu, jo ir veikta personas elektroniskā identifikācija. Pieprasījumam pievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus (piemēram, pilnvarojuma dokumentu), kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu; – Dienesta oficiālajā e-adresē, iesniedzot iesniegumu un pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus elektronisku dokumentu veidā, kas parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu; – pa e-pastu uz jebkura Dienesta klientu apkalpošanas centra (KAC) e-pasta adresi, iesniedzot iesniegumu un pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus elektronisku dokumentu veidā, kas parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu; – pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta KAC. Pasūtot pakalpojumu klātienē, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pasi vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai - arī pilnvarojuma dokuments; – pa pastu, nosūtot pieprasījumu uz jebkura Dienesta KAC adresi. Pasūtījuma izpildi ierobežotas pieejamības informācijas sagatavošanai Dienests uzsāk tikai pēc personas identitātes pārbaudes Dienesta KAC. 3. Pasūtījuma izpilde Dienests uzsāk pasūtījuma izpildi nākamajā darba dienā pēc priekšapmaksas rēķina apmaksas. Izpildes termiņš: 11 darba dienas 4. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojumu izpildes rezultātā sagatavoto dokumentu var saņemt iesniegumā norādītajā veidā: - portāla Kadastrs.lv sadaļā “Mans portāls” -> "Mans konts"; Pievienotā datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas - pa e-pastu vai e-adresē; - pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta KAC. Saņemot dokumentu Dienesta KAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai – arī pilnvara. - pa pastu (pasta izdevumus apmaksā informācijas pieprasītājs). Dokuments tiks nosūtīts ierakstītā pasta sūtījumā, ja tas saturēs ierobežotas pieejamības informāciju.
Dienesta reģionālās pārvaldes amatpersonas izdoto administratīvo aktu vai veikto faktisko rīcību var apstrīdēt, Dienestā iesniedzot Dienesta ģenerāldirektoram adresētu iesniegumu.
Pakalpojumu kanāli:
Pārtraukums no12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00