Pakalpojuma ietvaros iespējams saņemt informāciju no aktuālajiem vai vēsturiskajiem Kadastra informācijas sistēmas datiem par pieprasījumā norādītajai personai piederošajiem vai iepriekš piederējušiem nekustamajiem īpašumiem un būvēm, kas neietilpst neviena nekustamā īpašuma sastāvā, vai, ka uz tās vārda nav reģistrēts vai nav bijis reģistrēts nekustamais īpašums un būve, kas neietilpst nekustamā īpašuma sastāvā. Kadastra informācijas sistēmas teksta datu par kadastra subjektiem apstrādi Valsts zemes dienests (turpmāk - Dienests) veic tikai atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2016.gada 27.aprīļa regulas 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) prasībām.
1. Informācija par pakalpojumu Detalizētāka informācija par pakalpojumu pieejama Dienesta tīmekļvietnē - https://www.vzd.gov.lv/lv/pakalpojumi/Ippni Pakalpojuma izpildes materiāla oriģinālu primāri sagatavo elektroniska dokumenta veidā. Ja pakalpojuma izpildes materiālu nepieciešams saņemt papīra veidā, Dienests to sagatavo pēc klienta pieprasījuma, papildus piemērojot maksu par pakalpojuma saņemšanu klātienē. Ja papīra veida dokumentu nosūta pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus piemēro arī maksu par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem. Administratīvo aktu sagatavo elektroniskā formā un, ja administratīvā akta nosūtīšana adresātam, izmantojot elektroniskās saziņas kanālus, nav iespējama, tad adresātam nosūtāmo eksemplāru sagatavo papīra formā. 2. Pakalpojuma pieprasīšana Iesniegumu pakalpojuma saņemšanai var iesniegt: elektroniskā veidā: – izmantojot portāla Kadastrs.lv e-pakalpojumu “Pieteikums Valsts zemes dienesta pakalpojumam”. Šajā gadījumā informācijas pieprasījumu var neparakstīt ar elektronisko parakstu, jo ir veikta personas elektroniskā identifikācija. Pieprasījumam pievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus (piemēram, pilnvarojuma dokumentu), kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu; – ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu, parakstītu pieteikumu nosūtot uz jebkuru Dienesta klientu apkalpošanas centra (KAC) e-pasta adresi vai Dienesta oficiālo e-adresi. – pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta KAC. Pasūtot pakalpojumu klātienē, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pasi vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai - arī pilnvarojuma dokuments; – pa pastu, nosūtot pieprasījumu uz jebkura Dienesta KAC adresi. Pasūtījuma izpildi ierobežotas pieejamības informācijas saņemšanai Dienests uzsāk tikai pēc personas identitātes pārbaudes Dienesta KAC. 3. Pasūtījuma izpilde Dienests uzsāk pasūtījuma izpildi nākamajā darba dienā pēc priekšapmaksas rēķina apmaksas. Izpildes termiņš: 11 darba dienas 4. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojuma izpildes rezultātu Dienests sagatavo tikai elektroniska dokumenta veidā. Ja vēlēsieties saņemt dokumentu papīra veidā, Dienests sagatavos elektroniskā dokumenta apliecinātu kopiju papīra veidā. Sagatavoto dokumentu var saņemt pieprasījumā norādītajā veidā: - portāla Kadastrs.lv sadaļā “Mans portāls” -> “Mans konts”; Pievienotā datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas. - uz e-pastu vai e-adresē; - pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta KAC; Saņemot dokumentu Dienesta KAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai – arī pilnvara. - pa pastu (pasta izdevumus apmaksā informācijas pieprasītājs). Dokuments satur ierobežotas pieejamības informāciju, tāpēc Dienests to nosūtīs ierakstīta pasta sūtījuma veidā.
Dienesta reģionālās pārvaldes amatpersonas izdoto administratīvo aktu vai veikto faktisko rīcību var apstrīdēt, Dienestā iesniedzot Dienesta ģenerāldirektoram adresētu iesniegumu.
Pakalpojumu kanāli:
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00