Ministru kabineta 09.05.2017. noteikumi Nr. 253 “Atsevišķu inženierbūvju būvnoteikumi” nosaka, ka atsevišķu labiekārtojuma elementu būvdarbiem būvniecības ieceres dokumentācija nav nepieciešama. Vienlaikus Rīgas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumos un Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumos ir iekļauts pienākums atsevišķa labiekārtojuma elementa izvietojumu saskaņot Pilsētas attīstības departamentā – pilsēta skaņo šāda elementa iederību pilsētvidē un konkrētajā vietā. Pilsētas attīstības departamentā jāiesniedz iesniegums, kam pievienots labiekārtojuma elementu izvietojuma risinājums.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojumu var pieprasīt klātienē, elektroniski vai pa pastu. Pakalpojuma pieprasīšana klātienē tiek nodrošināta Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta darba laikā, atstājot dokumentus Dzirnavu ielā 140, Rīgā pie centrālās ieejas novietotajā aizslēdzamajā skapī. Dokumentu kopumu līdz 50 lapām var iesniegt jebkurā diennakts laikā. Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients var vērsties arī Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, atstājot dokumentus tiem īpaši paredzētā pastkastē. Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu, laika zīmogu, un citus nepieciešamos dokumentus. Tāpat klients pakalpojumu var pieprasīt izmantojot e- adresi. Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu iesniegumu ar pievienotajiem dokumentiem. Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti: 1. iesniegums par atsevišķu labiekārtojuma elementu izvietošanas un vizuālā risinājuma saskaņošanu (veidlapa Nr. DA_166_v3); 2. skaidrojošais apraksts par paredzēto labiekārtojumu 2. esošās situācijas fotofiksācija; 3. elementu tehniskā dokumentācija (izmēri, krāsa, materiāls); 4. elementu ilustrācija vides kontekstā; 5. elementu piesaiste zemesgabalā uz ģeotelpiskās informācijas plāna; 7. pilnvara, ja dokumentus iesniedz pilnvarotā persona; 8. citi dokumenti. 2. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojums saņemams klātienē Pilsētas attīstības departamentā, uzrādot pasi vai identifikācijas karti (pilnvarotajai personai – pilnvaru), elektroniski uz būvniecības ierosinātāja iesniegumā norādīto e-pastu/e-adresi vai pasta sūtījumā uz iesniedzēja norādīto adresi. Dokumentus klātienē iespējams saņemt otrdienās no plkst. 9.00 līdz 12.00, ceturtdienās no plkst.13.00 līdz 16.00. Lai pieteiktu dokumentu saņemšanu, jāveic iepriekšējs pieraksts, zvanot uz Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta Zvanu centru pa tālruni: 67105800.
Saskaņā ar Administratīvā procesa likuma 70. panta pirmo un otro daļu, 76. panta pirmo un otro daļu, 77. pantu, 79. panta pirmo daļu un Rīgas domes 07.07.2021. nolikuma Nr. 86 “Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta nolikums” 20. punktu administratīvo aktu var apstrīdēt pie Pilsētas attīstības departamenta direktora vietnieka administratīvajos jautājumos viena mēneša laikā no dienas, kad administratīvais akts stājas spēkā, iesniedzot iesniegumu Pilsētas attīstības departamentā.
Pakalpojumu kanāli:
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām