Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departaments pēc personas pieprasījuma saņemšanas sagatavo izziņu par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi, norādot pašvaldības lēmumā ietverto informāciju - adresācijas objektu, kadastra apzīmējumu (ja tāds ir), piešķirto adresi, iepriekš lietoto adresi (ja tāda norādīta lēmumā). Gadījumā, ja adrese piešķirta līdz adresācijas sistēmas izveidei, izziņā tiek norādīts adresācijas objekts, kadastra apzīmējums (ja tāds ir), reģistrētā adrese saskaņā ar vēsturisko informācijas avotu (ja iespējams noteikt, tiek norādīts arī reģistrācijas gads un datums). Informāciju par to, vai adrese konkrētajam adresācijas objektam ir reģistrēta Valsts adrešu reģistrā, ir iespējams pārbaudīt publiski pieejamā mājas lapā www.kadastrs.lv.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Klients vēršas pēc pakalpojuma klātienē, elektroniski vai pa pastu. Pakalpojuma pieprasīšana klātienē tiek nodrošināta Departamenta darba laikā, atstājot dokumentus Dzirnavu ielā 140, Rīgā pie centrālās ieejas novietotajā aizslēdzamajā skapī. Dokumentu kopumu līdz 50 lapām var iesniegt jebkurā diennakts laikā. Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients var vērsties arī Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, atstājot dokumentus tiem īpaši paredzētā pastkastē. Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu, laika zīmogu vai izmanto e-pakalpojumu. Lai izmantotu e-pakalpojumu iesnieguma iesniegšanai par izziņas par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi, ir jāautorizējas Rīgas pilsētas pašvaldības e-pakalpojumā "Aktuālo adrešu pārlūks", izmantojot saiti: https://www.eriga.lv. Pēc autorizācijas ir jāizvēlas pakalpojums “Izziņa par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi”. Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu iesniegumu. Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti: “Iesniegums izsniegt izziņu par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi” (veidlapa Nr.DA_116_v3) vai "Iesniegums (brīvā formā)" (veidlapa Nr.DA_159_v3). 2. Pakalpojuma saņemšana Izziņu iespējams saņemt klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā Dzirnavu ielā 140, Rīgā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pilnvarotajai personai - pilnvaru) vai tā tiek nosūtīta elektroniski uz iesniegumā norādīto e-pastu (aktivizēta oficiālā e-adreses konta gadījumā Departaments primāri izmantos e-adresi) vai ierakstītā pasta sūtījumā uz iesniedzēja norādīto adresi. Dokumentus klātienē iespējams saņemt otrdienās no plkst. 9.00 līdz 12.00, ceturtdienās no plkst.13.00 līdz 16.00. Lai pieteiktu dokumentu saņemšanu, jāveic iepriekšējs pieraksts, zvanot uz Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta Zvanu centru pa tālruni: 67105800.
Saskaņā ar Administratīvā procesa likuma 70. panta pirmo un otro daļu, 76. panta pirmo un otro daļu, 77. pantu, 79. panta pirmo daļu un Rīgas domes 07.07.2021. nolikuma Nr. 86 “Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta nolikums” 20. punktu administratīvo aktu var apstrīdēt pie Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta direktora vietnieka administratīvajos jautājumos viena mēneša laikā no dienas, kad administratīvais akts stājas spēkā, iesniedzot iesniegumu Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā Rīgā, Dzirnavu ielā 140.
Pakalpojumu kanāli:
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām