Saistībā ar tehniskajiem darbiem Fizisko personu reģistra informācijas sistēmā 2024. gada 19. maijā no plkst. 19:00 - 21:00 portālā iespējami darbības traucējumi e-pakalpojumos, e-adreses izveidē fiziskām personām un e-Identitātes apliecināšanas pakalpojumos ar eID, eParaksts kartēm un mobilo lietotni eParaksts mobile.
Pakalpojuma mērķis ir vispusīgi un plānveidīgi attīstīt bērna iemaņas un prasmes, pamatojoties uz speciālistu izstrādāto individuālo rehabilitācijas plānu, t.sk. komunikācijas prasmes. Sniegt vecākiem nepieciešamās specifiskās zināšanas par bērna prasmju un iemaņu apgūšanas metodiku, kā arī uzvedības korekciju, kas veicinātu bērna integrāciju pirmsskolas izglītības iestādē. Pakalpojuma ietvaros tiek īstenota Portidžas agrīnās korekcijas metodoloģija. Pieejamie speciālisti: sociālais darbinieks, Portidžas agrīnās korekcijas speciālisti.
1. Pieprasīšanas solis Sociālo pakalpojumu persona vai tās likumiskais pārstāvis pieprasa Sociālajā dienestā. Lai saņemtu sociālo pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis uzrāda personu apliecinošu dokumentu un iesniedz Rīgas Sociālajā dienestā: 1. iesniegumu, kurā norāda problēmu un tās vēlamo risinājumu; 2. ģimenes ārsta izsniegtu izziņu par personas veselības stāvokli, kurā norādīta diagnoze un akūtas infekcijas (piemēram, plaušu tuberkuloze aktīvajā stadijā, akūtas infekcijas slimības) pazīmes (ja tādas ir), kas var ietekmēt sociālo pakalpojumu sniegšanas kārtību. 3. citus dokumentus, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai par atbilstoša sociālā pakalpojuma piešķiršanu. Lai noskaidrotu, kurā Rīgas Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas, var zvanīt pa tālruni 67105048; 25770080 vai Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta bezmaksas informatīvo tālruni 80005055 Iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam), parakstot ar drošu elektronisku parakstu vai arī izmantojot e-adresi. 2. Apmaksas solis Par pakalpojumu apmaksa nav jāveic. 3. Saņemšanas solis Pēc visu dokumentu saņemšanas, viena mēneša laikā Rīgas Sociālais dienests pieņem lēmumu par sociālā pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu. Par pieņemto lēmumu informē sociālā pakalpojuma pieprasītāju.
Rīgas Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamentā (Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010) viena mēneša laikā no Rīgas Sociālā dienesta lēmuma paziņošanas dienas, Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā, (Baldones ielā 1A, Rīga, LV-1007) viena mēneša laikā no tā spēkā stāšanās dienas Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
Pakalpojumu kanāli:
Pēc iepriekšējā pieraksta.