Pēc būvdarbu (mājas siltināšanas darbu, jumta labošanas, logu nomaiņas, fasādes remonta u.c. darbu) pabeigšanas (būvdarbu realizācija atbilstoši ieceres dokumentācijai" Ēkas fasādes apliecinājuma karte (I. daļa) - Ieceres dokumentācija" norādītajā apjomā) vienkāršotas atjaunošanas ierosinātājam Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā jāiesniedz nepieciešamie dokumenti- Ēkas fasādes apliecinājuma kartes II. daļa. Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departaments pēc objekta apsekošanas, ja darbi veikti atbilstoši būvniecības iecerei un būvniecību reglamentējošiem aktiem, izdara atzīmi par būvdarbu pabeigšanu Ēkas fasādes apliecinājuma kartes II. daļā.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojumu var pieprasīt klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā, elektroniski Būvniecības informācijas sistēmā (BIS), e-pastā un pa pastu. Pakalpojuma pieprasīšana klātienē tiek nodrošināta Departamenta darba laikā, atstājot dokumentus Dzirnavu ielā 140, Rīgā pie centrālās ieejas novietotajā aizslēdzamajā skapī. Dokumentu kopumu līdz 50 lapām var iesniegt jebkurā diennakts laikā. Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti: - Iesniegums “Ēkas fasādes apliecinājuma kartes II. daļa - Būvdarbu pabeigšana” divos eksemplāros (veidlapa Nr.DA_148_v2); - būvdarbu žurnāls; - nozīmīgo konstrukciju un segto darbu pieņemšanas akti; - iebūvēto būvizstrādājumu atbilstību apliecinošu dokumentācija; - darbu izpildes aktu kopijas; - ēkas energoefektivitātes pagaidu sertifikāts, kas izdots saskaņā ar normatīvajiem aktiem ēku energoefektivitātes jomā; - parakstīta darbu izpildes akta kopija; - u.c. dokumenti atbilstoši Ministru kabineta 02.09.2014. noteikumiem Nr.529 “Ēku būvnoteikumi” u.c. būvniecību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem. 2. Pakalpojuma saņemšana Ēkas fasādes apliecinājuma kartes II daļu, kurā veikta atzīme par būvdarbu pabeigšanu, iespējams saņemt klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā, Dzirnavu ielā 140, Rīgā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pilnvarotajai personai – pilnvaru) vai elektroniski Būvniecības informācijas sistēmā (BIS). Atteikuma gadījumā lēmums par atteikumu akceptēt ēkas fasādes apliecinājuma karti tiek nosūtīts uz būvniecības ierosinātāja elektronisko pasta adresi. Dokumentus klātienē iespējams saņemt otrdienās no plkst. 9.00 līdz 12.00, ceturtdienās no plkst.13.00 līdz 16.00. Lai pieteiktu dokumentu saņemšanu, jāveic iepriekšējs pieraksts, zvanot uz Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta Zvanu centru pa tālruni: 67105800.
Saskaņā ar Administratīvā procesa likuma 70. panta pirmo un otro daļu, 76. panta pirmo un otro daļu, 77. pantu, 79. panta pirmo daļu un Rīgas domes 07.07.2021. nolikuma Nr. 86 “Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta nolikums” 20. punktu administratīvo aktu var apstrīdēt pie Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta direktora vietnieka administratīvajos jautājumos viena mēneša laikā no dienas, kad administratīvais akts stājas spēkā, iesniedzot iesniegumu Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā Rīgā, Dzirnavu ielā 140.
Pakalpojumu kanāli: