Klients vēršas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, pieprasot informāciju par interesējošo jautājumu vai ar vispārīga rakstura problēmu.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Klients vēršas ar jautājumu Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā (turpmāk - Rīgas Apkaimju iedzīvotaju centrs), kur tiek sniegta informācija klientam vēlamā veidā vai, izvērtējot situāciju, ieteikts problēmas risinājums. Nepieciešamības gadījumā darbinieks sazinās ar kompetento Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas darbinieku vai iesaka iestādi, kura varētu sniegt nepieciešamo palīdzību problēmas risināšanai. Nepieciešamības gadījumā Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centra darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu. Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrs sagatavo un izvieto izziņas materiālus apmeklētājiem pieejamās vietās. 2. Pakalpojuma saņemšana Klients atbildi var saņemt klātienē Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, pa tālruni, e-pastā vai uz norādīto pasta adresi.
Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centra darbinieka faktisko rīcību var apstrīdēt pie Rīgas pilsētas izpilddirektora, iesniedzot iesniegumu Rātslaukumā 1, Rīgā, LV-1050. Rīgas pilsētas izpilddirektora pieņemto lēmumu var pārsūdzēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.
Pakalpojumu kanāli:
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām
Pirmssvētku dienās darba laiks tiek saīsināts par 2 stundām