1. Pakalpojuma pieprasīšana
Sev piederošai tehnikai aizlieguma atzīmi ir iespējams uzlikt elektroniski izmantojot Lauku atbalsta dienesta Elektroniskās pieteikšanās sistēmu. Pamācība kā kļūt par EPS lietotāju - https://www.lad.gov.lv/lv/ka-klut-par-eps-lietotaju. Kad persona ir reģistrēta, jāpieslēdzas EPS sistēmai (https://eps.lad.gov.lv/login) ar eParakstu, eID vai interneta bankas paroli, tālāk jāaizpilda prasītās norādes. Detalizēti norādījumi par to, kā izmantot LAD EPS e-pakalpojumu atradīsiet Zemkopības ministrijas tīmekļa vietnē (https://eps.zm.gov.lv/services/10).
Ja neizmantojat e-pakalpojumu, iesniegumu var iesniegt parakstot un nosūtot:
^ar drošu elektronisko parakstu (https://mana.latvija.lv/dokumentu-parakstisana-ar-elektronisko-parakstu/) uz e-pastu pasts@vtua.gov.lv vai izmantojot e-adresi (https://latvija.lv/lv/Eaddress/write?address=_default@90001834941), vai
^pa pastu Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, vai
^klātienē, ierodoties Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā vai tās reģionālajās nodaļās (https://www.vtua.gov.lv/lv/filiales).
Pakalpojumus nodrošinām tikai pēc iepriekšējas pieteikšanās, izmantojot elektronisku vai telefonisku saziņu.
Apmaksas veidi:
1. priekšapmaksa (rēķins) (banka, internetbanka, Latvijas pasts);
2. klātienē, veicot bezskaidras naudas norēķinus ar maksājumu karti (POS) (čeks vai rēķins).
Pakalpojuma gala cenā iekļauj pakalpojumu veidu par norēķinu nodrošinājumu valsts funkciju veikšanai tikai tajos gadījumos, kad klients apmaksā rēķinā vai čekā norādītos pakalpojumus, izmantojot norēķinu karti. Savukārt, saskaņā ar izrakstīto rēķinu, klientam veicot norēķinus bankā, internetbankā vai Latvijas pastā, samaksa par norēķinu nodrošinājumu netiek piemērota.
2. Pakalpojuma saņemšana
Liegums tiek uzlikts valsts informācijas sistēmā par to informējot klientu, atbilstoši klienta izteiktajai vēlmei informācija par lieguma uzlikšanu tiek nosūtīta elektroniski vai izsniegta papīra formā.