Ja Jums ir aktivizēta jūsu oficiālā e-adrese, līdz 29.04.2024. veiciet e-pasta apstiprināšanu savā lietotāja profilā. Sīkāk lasiet sadaļā “Aktualitātes”.
Saistībā ar tehniskajiem darbiem Fizisko personu reģistra informācijas sistēmā 2024. gada 28. aprīlī no plkst. 18:00 - 21:00 portālā iespējami darbības traucējumi e-pakalpojumos, e-adreses izveidē fiziskām personām un e-Identitātes apliecināšanas pakalpojumos ar eID, eParaksts kartēm un mobilo lietotni eParaksts mobile.
Lai veiktu ielu tirdzniecību nepieciešams saņemt pašvaldības tirdzniecības Atļauju, kurā norādīti personas rekvizīti, tirdzniecības vieta un periods un preču sortiments. Ielu tirdzniecība ir preču pārdošana publisku pagasta, pārvaldes, novada pasākumu vietā un laikā pašvaldības iekārtotās vai ar pašvaldību saskaņotās publiskās vietās, kas ir jebkura vieta ārpus ēkas un pastāvīgās tirdzniecības vietas, kura neatkarīgi no tās īpašuma formas ir pieejama patērētājiem.
1. Pakalpojuma pieprasīšana 1. Pasūtītājs klātienē, pa pastu vai e-pastu (ar e-parakstu) iesniedz pašvaldībā iesniegumu (speciālu veidlapu), kurā norāda: 1.1. fiziskas vai juridiskas personas rekvizītus un kontaktinformāciju; 1.2. tirdzniecības periodu; 1.3. tirdzniecības vieta/pasākums; 1.4. preču grupu/sortimentu, ēdienkarti; 1.5. informāciju par elektrības pieslēguma nepieciešamību; 1.6. tirdzniecības dalībnieku, transportlīdzekli; 1.7. nodevas samaksas un atļaujas saņemšanas veidu. 2. Pasākuma organizators ir tiesīgs lūgt iesniegt papildus informāciju, dokumentus, lai izvērtētu pasūtītāja atbilstību pasākuma noteikumiem (ierobežojumiem, tematikai). 3. Pasūtītājs iesniegumam pievieno šādus atbilstošos dokumentus: 3.1. fiziska persona, kura neveic saimniecisko darbību – apliecinājums; 3.2. fiziska persona, kura ir reģistrēta kā saimnieciskās darbības veicējs – reģistrācijas apliecības kopija, apliecinājums par kvīšu vai kases aparāta esību, reģistrāciju PVD (var norādīt iesniegumā), licence, atļauja alkohola ražošanai; 3.3. juridiska persona - reģistrācijas apliecības kopija, apliecinājums par kvīšu vai kases aparāta esību, reģistrāciju PVD (var norādīt iesniegumā), licence, atļauja alkohola ražošanai. 4. Pašvaldība izvērtē iesniegumu un pamatojuma dokumentus. 5. Pašvaldība paziņo pasūtītājam uz norādīto e-pastu par iesniegto dokumentu atbilstību normatīvajam regulējumam, virzību - atļaujas saņemšana vai pamatots atteikums. Tiek nosūtīta informācija par nodevas samaksu. 6. Pašvaldība sagatavo atļauju (administratīvā akta) izsniegšanai. 7. Pasūtītājs veic tirdzniecības nodevas samaksu par iesniegumā un atļaujā norādīto periodu (izņemot personas, kas atbrīvotas no nodevas). 8. Atļauja tiek izsniegta pasūtītāja norādītajā veidā. Konta nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai Reģistrācijas Nr. 90009112679 Atbrīvošanas aleja 95A, Rēzekne, LV-4601 "Swedbank" AS – LV56HABA0551026407356 „Luminor Bank” AS – LV19RIKO0002013195963 "SEB banka" AS - LV21UNLA0050016695434 „Citadele banka” AS – LV27PARX0012602660002 Mērķis: pašvaldības tirdzniecības nodeva, par personu. 2. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojums tiek saņemts atbilstoši pieprasīšanas izvēlei (klātienē, iesniegumā norādītā pasta adrese vai iesniegumā norādītā e-pasta adrese vai e-Adresē).
Administratīvā pārkāpuma procesu par tirdzniecības regulējošu normatīvo aktu pārkāpumiem veic pašvaldības Centrālās administrācijas Administratīvā inspekcija.
Pakalpojumu kanāli:
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30