1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu pabalstu krīzes situācijā, mājsaimniecība trīs mēnešu laikā no krīzes situācijas rašanās iesniedz sociālajā dienestā iesniegumu un dokumenta kopiju (uzrādot oriģinālu), kas apliecina krīzes situācijas faktu, kā arī citus dokumentus, kuri nepieciešami lēmuma pieņemšanai, ja tie nav valsts vai pašvaldības rīcībā.
Ja personai nav iespējams saņemt un sociālajā dienestā iesniegt dokumentu, kas apliecina krīzes situācijas faktu, pirms lēmuma par pabalsta krīzes situācijā piešķiršanu sociālā dienesta sociālā darba speciālists veic katastrofas vai citu ārējo notikumu izraisīto seku ietekmes uz mājsaimniecības spēju nodrošināt pamatvajadzības izvērtējumu un sagatavo atzinumu, kas tiek ņemts vērā, pieņemot lēmumu par pabalsta krīzes situācijā piešķiršanu.
Saziņai telefoniski: + 371 63350107. Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
2. Apstrādes solis
Sociālais dienests veic saņemto ziņu un dokumentu pārbaudi, izmantojot valsts un pašvaldības informācijas sistēmās esošos datus un konstatē mājsaimniecības krīzi.
3. Pakalpojuma saņemšana
Termiņš: lēmumu pieņem mēneša laikā pēc iesnieguma un nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
Pēc visu dokumentu saņemšanas tiek pieņemts lēmums par krīzes pabalsta piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt. Lēmumu pieņem Sociālais dienests vai Sociālā dienesta sociālā darba speciālists. Par pieņemto lēmumu informē pabalsta pieprasītāju. Ja pieņemtais lēmums ir pieprasītājam nelabvēlīgs – lēmumā norādāms atteikuma pamatojums, kā arī lēmuma apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas kārtība. Ja pieņemtais lēmums ir pieprasītājam pozitīvs, pabalsta pieprasītāja norādītajā kredītiestādes vai pasta norēķinu sistēmas kontā tiek izmaksāts krīzes pabalsts un izsniegta krīzes apliecinoša izziņa EAFVP atbalsta saņemšanas nosacījumiem saskaņā ar 25.11.2014. Ministru kabineta noteikumu Nr. 727 "Darbības programmas "Pārtikas un pamata materiālās palīdzības sniegšana vistrūcīgākajām personām 2014.-2020. gada plānošanas periodā" īstenošanas noteikumi" 4.1.2. apakšpunktu.
Pakalpojuma saņemšana notiek atbilstoši tā pieprasīšanas veidam:
- klātienē Kuldīgas novada pašvaldības aģentūrā "Sociālais dienests" Kuldīgā, Skrundā vai pagastos;
- elektroniski - e-adresē vai e-pastā;
- pa pastu.