1. Speciālās atļaujas (licences) saņemšanai pārvadātājs iesniedz pieteikumu (veidlapa – “Pieteikums licences piešķiršanai”; turpmāk – pieteikums), kuram pievieno:
• dokumentu, kas apliecina valsts nodevas samaksu speciālās atļaujas (licences) saņemšanai;
• paziņojumu par pārvadājumu tarifiem.
2. Lai saņemtu speciālo atļauju (licenci), pārvadātājam jāatbilst šādām prasībām:
• Pārvadātājam jābūt reģistrētam Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā;
• Pārvadātājam nav pasludināts maksātnespējas process, tas neatrodas likvidācijas procesā, kā arī tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai izbeigta;
• Pārvadātājam nav nodokļu parādu, kuru kopsumma pārsniedz normatīvajos aktos noteikto nodokļu (nodevu) parāda kopsummu, no kuras sākot nodokļu administrācija nodrošina publisku informācijas pieejamību.
Pakalpojuma saņemšana
1. Jūrmalas valstspilsētas administrācijas pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisija viena mēneša laikā no pieteikuma reģistrēšanas dienas izskata pieteikumu un pieņem lēmumu par licences izsniegšanu vai atteikumu izsniegt licenci.
2. Jūrmalas valstspilsētas administrācija paziņojumu par speciālās atļaujas (licences) izsniegšanu vai atteikumu izsniegt speciālo atļauju (licenci) nosūta pārvadātājam uz pieteikumā norādīto e-pastu trīs dienu laikā no lēmuma pieņemšanas datuma.
3. Jūrmalas valstspilsētas administrācijas informāciju par izsniegtajām un anulētajām licencēm publicē Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības tīmekļa vietnē (saite pieejama zemāk, sadaļā "Dokumenti un veidlapas").
4. Gadījumā, ja tiek grozīti pārvadātāja tarifi, tad tas iesniedz pieteikumu par tarifu izmaiņām, nosūtot brīvas formas iesniegumu uz Jūrmalas valstspilsētas administrācijas e-pasta adresi pasts@jurmala.lv.