1. Speciālās atļaujas (licences) un/vai licences kartītes anulēšanai pārvadātājs iesniedz aizpildītu un parakstītu pieteikumu (veidlapa – “Pieteikums licences un/vai licences kartītes anulēšanai”; turpmāk - pieteikums).
2. Priekšnosacījumi speciālās atļaujas (licences) vai licences kartītes anulēšanai:
• nav nodokļu parāds, kura kopsumma pārsniedz normatīvajos aktos noteikto nodokļu (nodevu) parāda kopsummu, no kuras sākot, nodokļu administrācija nodrošina publisku informācijas pieejamību;
• nav nenomaksātu administratīvo pārkāpumu sodu par pārvadājumu pakalpojumus regulējošo noteikumu pārkāpumiem.
Pakalpojuma saņemšana:
1. Jūrmalas valstspilsētas administrācijas pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisija viena mēneša laikā no pieteikuma reģistrēšanas dienas izskata pieteikumu un pieņem lēmumu par licences anulēšanu vai atteikumu anulēt licenci.
2. Jūrmalas valstspilsētas administrācija paziņojumu par speciālās atļaujas (licences) anulēšanu vai atteikumu anulēt speciālo atļauju (licenci) nosūta pārvadātājam uz pieteikumā norādīto e-pastu trīs dienu laikā no lēmuma pieņemšanas dienas.
3. Jūrmalas valstspilsētas administrācijas informāciju par izsniegtajām un anulētajām licencēm publicē Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības tīmekļa vietnē
(saite pieejama zemāk, sadaļā "Dokumenti un veidlapas").
4. Jūrmalas valstspilsētas administrācija anulē vai atsaka anulēt licences kartīti piecu darba dienu laikā no pieteikuma saņemšanas dienas, nosūtot informāciju par licences kartītes anulēšanu vai atteikumu anulēt licences kartīti uz pieteikumā norādīto e-pastu.