1.Persona reģistrācijas secībā saņem uzaicinājumu divu nedēļu laikā ierasties Mājokļu un vides departamenta Kancelejā un saņemt aktualizēto Reģistrācijas komisijas lēmumu par noteikto dzīvojamās telpas atbrīvošanas pabalstu 2. Pēc Reģistrācijas komisijas lēmuma saņemšanas, persona trīs mēnešu laikā iesniedz Dzīvokļu pārvaldē nepieciešamos dokumentus Pabalsta saņemšanai. 3. Rīgas domes Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisija pieņem lēmumu par Pabalsta piešķiršanu. 4. Pašvaldība pārskaita personai piešķirto Pabalstu pārdevēja, izīrētāja, iznomātāja vai bankas darījuma kontā. Piezīme. Aktualizēts Reģistrācijas komisijas lēmums derīgs trīs mēnešus
1. Pakalpojuma pieprasīšana Persona ierodas Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamentā un iesniedz dokumentus (speciāla veidlapa). 2. Pakalpojuma saņemšana Persona ierodas Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamenta Kancelejā un saņem Komisijas lēmumu. Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departaments pabalstu pārskaita uz norādīto bankas kontu.
Pakalpojumu kanāli: