No 01.01.2025. portālā Latvija.gov.lv varēs pieslēgties tikai ar šādiem autentifikācijas līdzekļiem - eParaksts mobile, personas apliecību (eID karti), eParaksts karti, mobilās lietotnes Smart-ID kvalificēto versiju vai citu Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālajiem identifikācijas līdzekļiem. Plašāka informācija pieejama rakstā .
Saistībā ar plānotiem tehniskiem uzturēšanas darbiem 19.12.2024. no 22:00 līdz 23:00 portāla lietotājiem nebūs pieejama e-adreses ziņojumu sastādīšanas un nosūtīšanas funkcionalitāte.
PMLP brīdina, ka no 31.12.2024. plkst. 23:57 - 02.01.2025. plkst. 00:01 e-pakalpojums "Dzīvesvietas deklarēšana vai norādīšana" nebūs pieejams.
Kapavietas uzturētājs iesniedz iesniegumu par kapavietas paplašināšanu uz kapavietai piegulošās brīvās zemes (teritorijas), ja kapsētā veikta kapavietu inventarizācija, vai kapavietai piegulošās aktētās kapavietas. Kapavietu komisija izvērtē kapavietas uzturētāja pieprasījumu un pieņem lēmumu. Ja lēmums ir pozitīvs, kapavietas uzturētājs apmaksā rēķinu par papildplatības saņemšanu. Kapsētas pārzinis noslēdz jaunu kapavietas uzturēšanas līgumu un ierāda papildplatību. Kapavietas uzturētājs saņem tiesības lietot papildplatību ar tiesībām apbedīt mirušos.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Iesnieguma iesniedzējs ierodas Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamenta Kapsētu pārvaldē vai pie kapsēta pārziņa un iesniedz iesniegumu, nosūta iesniegumu pa pastu vai iesniedz iesniegumu elektroniski. Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti: 1. Iesniegums. 2. Iesniedzot iesniegumu, jāuzrāda: 2.1. Fiziskām personām - personu apliecinošs dokuments. 2.2. Juridiskām personām - pārstāvības tiesības. 2.3. Kapavietas uzturēšanas līgums. Ja līguma nav, to var noslēgt pie kapsētas pārziņa. 2. Pakalpojuma apmaksa 1Cenrādis 1. Atļauja kapavietas paplašināšanai uz piegulošās brīvās zemes (teritorijas) daļēji slēgtā kapsētā*** un slēgtā kapsētā**** 1 m2 100,00 EUR 2. Atļauja kapavietas paplašināšanai uz piegulošās brīvās zemes (teritorijas) atvērtā kapsētā 1 m2 70,00 EUR Saskaņā ar Pievienotās vērtības nodokļa likuma 3. panta astoto daļu pievienotās vērtības nodokli nepiemēro. ** Atvērtās kapsētas Rīgā: Jaunciema kapi, Bolderājas kapi. *** Daļēji slēgtās kapsētas Rīgā: I Meža kapi, II Meža kapi, Raiņa kapi, Miķeļa kapi, Sarkandaugavas kapi, Matīsa kapi, Jaunie ebreju kapi, Pļavnieku kapi, Biķeru kapi, Juglas kapi, Lāčupes kapi, Ziepniekkalna kapi, Pleskodāles kapi, Ivana kapi. **** Slēgtās kapsētas Rīgā: Torņakalna kapi, Torņakalna pareizticīgo kapi, Mārtiņa kapi, Kapsila kapi, Sarkandaugavas Kalna kapi. (Pamatojums: RD 19.03.2013.lēmums Nr.5964) Apmaksas veids: Kapsētas pārvaldes kasē Aizsaules iela 1a, Rīga vai bankā. Bankas rekvizīti: Rīgas valstspilsētas pašvaldība Reģistrācijas Nr.: 90011524360 Adrese: Rātslaukums 1, Rīga , LV-1050 RD iestāde : Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departaments, Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010 Bankas konts: LV58RIKO0023300005020 Banka: LuminorBank AS, Bankas kods: RIKOLV2X 3. Pakalpojuma saņemšana Iesnieguma iesniedzējs apmaksā pakalpojumu un ierodas pie Kapsētas pārziņa. Kapsētas pārzinis noslēdz paplašinātas kapavietas uzturēšanas līgumu un ierāda papildplatību. Iesniedzējs Kapsētas komisijas lēmumu saņem klātienē, elektroniski vai pa pastu.
Kapavietu komisijas lēmumu par kapavietas paplašināšanu uz kapavietai piegulošās brīvās zemes rēķina var apstrīdēt likumā noteiktajā kārtībā pie Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamenta direktora, bet Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamenta direktora lēmumu likumā noteiktajā kārtībā var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā.
Pakalpojumu kanāli:
pārtraukums 12.00 - 12.30 (Strādā tikai Jaunā ebreju kapsēta)
pārtraukums 12.00 - 12.30
pārtraukums 12.00 - 12.30
pārtraukums 12.00 - 12.30
pārtraukums 12.00 - 12.30 (Nestrādā Jaunā ebreju kapsēta)
pārtraukums 12.00 - 12.30 (Nestrādā Jaunā ebreju kapsēta)
pārtraukums 12.00 - 12.30 (Strādā tikai Jaunā ebreju kapsēta)
Piezīme. Mārtiņa, Torņkalna, Torņkalna pareizticīgo, Juglas, Biķeru un Kapsila kapsētās pakalpojumu var saņemt iepriekš vienojoties par pieņemšanas laiku ar kapsētas pārzini pa tālruni.