Saistībā ar uzturēšanas darbiem 07.05.2024. no plkst. 21:00 līdz 23:00 iespējami darbības traucējumi personu pilnvarošanas risinājumā.
Pēc pieprasījuma tiek sniegta vispārīga informācija un/vai konsultācijas par pašvaldības kompetencē esošiem jautājumiem
1. Pakalpojuma pieprasīšana 1. Iesniedzējs klātienē, pa tālruni, pa pastu vai e-pastu (ar e-parakstu) iesniedz pašvaldībā iesniegumu (speciālu veidlapu), kurā lūdz sniegt vispārīgu informāciju un/vai konsultāciju par pašvaldības kompetencē esošiem jautājumiem. 2. Pašvaldības atbildīgā amatpersona atbilstoši kompetencei sagatavo informāciju un/vai sniedz konsultāciju par pašvaldības kompetencē esošiem jautājumiem, izsniegšanai pieprasītajā veidā. 2. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojums tiek saņemts atbilstoši pieprasīšanas izvēlei (klātienē, pa tālruni, iesniegumā norādītā pasta adrese vai iesniegumā norādītā e-pasta adresē).
Administratīvo aktu (faktisko rīcību) var apstrīdēt Rēzeknes novada pašvaldības Administratīvo aktu apstrīdēšanas komisijā viena mēneša laikā no administratīvā akta spēkā stāšanās dienas, iesniedzot iesniegumu Rēzeknes novada pašvaldībā.
Pakalpojumu kanāli:
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30