Pakalpojums paredz priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai vispārīga lūguma iesniegšanu pašvaldībai, tādējādi dodot iespēju personas līdzdalībai valsts pārvaldē. Piemēram, Jūs varat iesniegt sūdzību par pašvaldības amatpersonas rīcību vai priekšlikumu pašvaldības komunālo pakalpojumu uzlabošanai.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Persona iesniedz pašvaldībā iesniegumu, izsakot savu priekšlikuma, sūdzību, jautājumu vai vispārīgu lūgumu attiecībā uz pašvaldības darbu. Iesniegumu pašvaldībai var iesniegt klātienē pašvaldības Centrālajā pārvaldē vai jebkurā apvienības pārvaldes teritoriālajā vienībā, pa pastu, e-pastu vai e-adresi. 2. Pakalpojuma saņemšana Atbildi uz iesniegumu pašvaldība personai sniegs tai ērtākajā veidā vai uz e-adresi, ja tāda personai ir izveidota.
Pakalpojumu kanāli:
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30