Saistībā ar tehniskajiem darbiem Fizisko personu reģistra informācijas sistēmā 2024. gada 10. novembrī no plkst. 18:00 - 21:00 portālā iespējami darbības traucējumi e-pakalpojumos, e-adreses izveidē fiziskām personām un e-Identitātes apliecināšanas pakalpojumos ar eID, eParaksts kartēm un mobilo lietotni eParaksts mobile, Smart ID un banku autentifikāciju.
Pēc pieprasījuma tiek sniegta informācija par iesnieguma/sūdzības/priekšlikuma pieņemšanu un izskatīšanu. Ja klients ir iesniedzis Rēzeknes novada pašvaldībai adresētu iesniegumu, Rēzeknes novada pašvaldības administrācijas darbinieki noskaidro iesnieguma virzību (kam ir nodots izpildei, kurā Rēzeknes novada pašvaldības struktūrvienībā tas pašlaik atrodas, vai ir bijuši attiecīgā klienta iesniegumi iepriekš u.tml.).
1. Pakalpojuma pieprasīšana 1. Iesniedzējs klātienē, pa pastu, e-pastu (ar e-parakstu) vai e-adresi iesniedz pašvaldībā iesniegumu (speciālu veidlapu), kurā lūdz sniegt informāciju par iesnieguma/sūdzības/priekšlikuma pieņemšanu un izskatīšanu. 2. Pašvaldības atbildīgā amatpersona sagatavo informāciju par iesnieguma/sūdzības/priekšlikuma pieņemšanu, tā virzību (kam ir nodots izpildei, kurā Rēzeknes novada pašvaldības iestādē vai struktūrvienībā tas pašlaik atrodas, vai ir bijuši attiecīgās personas iesniegumi iepriekš u.tml.) un par izskatīšanas termiņiem un, ja iespējams rezultātiem, izsniegšanai pieprasītajā veidā. 2. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojums tiek saņemts atbilstoši pieprasīšanas izvēlei (klātienē, iesniegumā norādītā pasta adrese vai iesniegumā norādītā e-pasta adresē)
Pakalpojumu kanāli:
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30