Saistībā ar tehniskajiem darbiem Fizisko personu reģistra informācijas sistēmā 2024. gada 10. novembrī no plkst. 18:00 - 21:00 portālā iespējami darbības traucējumi e-pakalpojumos, e-adreses izveidē fiziskām personām un e-Identitātes apliecināšanas pakalpojumos ar eID, eParaksts kartēm un mobilo lietotni eParaksts mobile, Smart ID un banku autentifikāciju.
1. Pašvaldības dokumentu kopiju, arhīva informācijas un izrakstu saņemšana. 2. Atkārtota domes/pastāvīgās komitejas/komisijas sēdes protokola izraksta / lēmuma, arī tad, ja tie jau nodoti glabāšanā pašvaldības arhīvā un pašvaldības Arhīva fondos esošo dokumentu atvasinājumu, tajā skaitā arī izziņu izsniegšana. 3. Pamatojoties uz saņemto informācijas pieprasījumu, persona var iepazīties ar pašvaldības arhīvā esošajiem dokumentiem personai pieejamās pašvaldības telpās. 4. Atkārtotu domes/pastāvīgās komitejas/komisijas sēdes protokola izrakstu / lēmumu, arī pašvaldības arhīvā nodoto protokola izrakstu / lēmumu, arhīva izziņu, dokumentu kopiju, norakstu, izrakstu sagatavošana un izsniegšana.Pēc pieprasījuma tiek atkārtoti izsniegts Rēzeknes novada domes, domes pastāvīgās komitejas un/vai komisijas sēdes protokola izraksts un/vai lēmums, arī tādā gadījumā, ja domes pastāvīgās komitejas un/vai komisijas sēdes protokola izraksts un/vai lēmums ir nodots glabāšanā pašvaldības iestādes arhīvā.
1. Pakalpojuma pieprasīšana 1. Iesniedzējs klātienē, pa pastu, e-Adresi vai e-pastu (ar e-parakstu) iesniedz pašvaldībā iesniegumu (speciālu veidlapu), kurā lūdz atkārtoti izsniegt domes/pastāvīgās komitejas/komisijas sēdes protokola izrakstu / lēmumu, arī tādā gadījumā, ja domes pastāvīgās komitejas un/vai komisijas sēdes protokola izraksts un/vai lēmums ir nodots glabāšanā pašvaldības iestādes arhīvā. 2. Iesniedzējs iesniegumam pievieno dokumentu par pašvaldības nodevas samaksu: 2.1. ja lūdz atkārtoti izsniegt domes/pastāvīgās komitejas/komisijas sēdes protokola izrakstu / lēmumu: 2.1.1. fiziskām personām - 2,50 euro, 2.1.2. juridiskām personām - 7,00 euro. 2.2. ja lūdz atkārtoti izsniegt domes/pastāvīgās komitejas/komisijas sēdes protokola izrakstu / lēmumu, kurš jau ir nodots glabāšanai iestādes arhīvā: 2.2.1. fiziskām personām - 4,50 euro, 2.2.2. juridiskām personām - 9,00 euro. 3. Pašvaldības atbildīgā amatpersona sagatavo domes/pastāvīgās komitejas/komisijas sēdes protokola izrakstu / lēmumu izsniegšanai pieprasītajā veidā. 2. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojums tiek saņemts atbilstoši pieprasīšanas izvēlei (klātienē, iesniegumā norādītā pasta adrese, e-Adresē vai iesniegumā norādītā e-pasta adresē).
Termiņš: 15 dienas vai 1 mēnesis Termiņš noteikts atbilstoši Iesnieguma likuma noteikumiem.
Pakalpojumu kanāli:
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30