1. Pakalpojuma pieprasīšana
Persona dzimtsarakstu nodaļai iesniedz iesniegumu, kurā norāda:
- vārdu(-us), uzvārdu, personas kodu, dzīvesvietas adresi, kontakttālruni vai e-pasta adresi;
- pamatojumu dokumenta atkārtotas saņemšanas nepieciešamībai;
- atkarībā no dokumenta veida, kuru nepieciešams saņemt atkārtoti, – laulības noslēgšanas, laulības šķiršanas, dzimšanas, miršanas datumu un vietu, attiecīgā reģistra ieraksta reģistrācijas vietu un gadu;
- tās personas datus, par kuru pieprasa atkārtoti izsniegt dokumentu, un ziņas par personas saistību ar iesniedzēju.
2.Pakalpojuma apstrāde
- Pēc iesnieguma saņemšanas dzimtsarakstu nodaļa pārbauda reģistra ieraksta reģistrācijas faktu Fizisko personu reģistrā. Ja reģistra ieraksts ir reģistrēts Fizisko personu reģistrā, dzimtsarakstu nodaļa atkārtoti izsniedz pieprasīto dokumentu.
- Atkārtoti izsniedzamo dokumentu, kas izdrukāts no Fizisko personu reģistra, izsniedz personīgi personai, par kuru reģistra ieraksts izdarīts, vai citām personām, kas norādītas Civilstāvokļa aktu reģistrācijas likumā.
- Ja iesniegums saņemts pa pastu, dzimtsarakstu nodaļa atkārtoti izsniegto dokumentu pēc iesniedzēja pieprasījuma mēneša laikā ierakstītā vēstulē nosūta uz iesniegumā norādīto adresi.
3. Pakalpojuma saņemšana
- Iesnieguma izskatīšana notiek saprātīgā termiņā iesniegumu iesniegšanas kārtībā, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā no tā reģistrēšanas datuma iestādē.
- Pakalpojums tiek izpildīts pēc valsts nodevas un pašvaldības nodevas nomaksas:
atkārtota civilstāvokļa akta reģistrācijas apliecības izsniegšana – 7,00 euro;
arhīva izziņa par civilstāvokļa akta reģistrāciju - 3,00 euro.
- sagatavoto dokumentu saņem saskaņā ar izvēlēto dokumenta saņemšanas veidu 1 (viena) mēneša laikā pēc valsts nodevas vai pašvaldības nodevas nomaksāšanas.