1. Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojums ietver:
personas izmitināšanu 24 stundas diennaktī;
sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšanu personai pēc individuāla sociālā aprūpes un sociālās rehabilitācijas plāna;
ģimenes ārsta un citu speciālistu nozīmētā ārstēšanas plāna izpildi, izmantojot valsts noteiktās garantijas veselības aprūpē;
diennakts uzraudzību un individuālu atbalstu atbilstoši nepieciešamībai;
sociālā darba speciālistu sniegtus pakalpojumus un konsultācijas atbilstoši personas vajadzībām un problēmu risināšanas nepieciešamībai;
palīdzību pašaprūpē vai ķermeņa aprūpē atbilstoši nepieciešamībai;
kognitīvo spēju uzturēšanu vai attīstīšanu;
prasmju un kustību attīstību veicinošas nodarbības;
darba prasmju saglabāšanu, atjaunošanu vai apgūšanu personām darbaspējas vecumā.
Pakalpojuma pieprasīšanai jāiesniedz:
iesniegums;
uzrāda personu apliecinošu dokumentu (pasi).
personas sociālo problēmu apraksts ar pamatojumu pakalpojuma saņemšanas nepieciešamībai;
ģimenes ārsta vai ārsta speciālista izziņa, norādot veicamo ārstēšanas plānu;
psihiatra atzinums par personas psihisko veselību un speciālo (psihiatrisko) kontrindikāciju neesību pakalpojuma saņemšanai, ja pakalpojumu vēlas saņemt persona ar garīga rakstura traucējumiem;
citi dokumenti pēc Pārvaldes pieprasījuma, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai.
2. Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojuma saņemšana klātienē.