Iesniedzamie dokumenti atļaujas saņemšanai:
• iesnieguma veidlapa;
• ielu tirdzniecības dalībnieku saraksts, kurā norādīts dalībnieka vārds/uzvārds vai nosaukums, fiziskas vai juridiskas personas nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs;
• ielu tirdzniecības dalībnieku apliecinājums par Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētas nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskās ierīces vai iekārtas tehniskās pases vai Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētu kvīšu esamību;
• saskaņojums ar zemesgabala īpašnieku vai tiesisko valdītāju (izņemot, ja ielu tirdzniecība norisinās Pašvaldībai piederošā vai valdījumā esošā zemesgabalā);
• saskaņojums ar publiska pasākuma rīkotāju par ielu tirdzniecības veikšanu publiska pasākuma laikā un vietā;
• līgums ar pakalpojumu sniedzēju par vairākkārt lietojamo plastmasas glāžu depozīta sistēmas lietošanu, ja paredzēta bezalkoholisko un alkoholisko dzērienu realizācija publiska pasākuma laikā, kura kopējais plānoto apmeklētāju un dalībnieku skaits pārsniedz 3000 personas.
Pakalpojuma pieprasīšana:
Iesniegumu un nepieciešamos dokumentus iesniedz, kādā no sekojošiem veidiem:
• papīra formātā kādā no Jūrmalas valstspilsētas administrācijas Apmeklētāju apkalpošanas centriem;
• parakstītu ar drošu elektronisko parakstu nosūtot uz elektronisko pasta adresi: pasts@jurmala.lv;
• elektroniskajā formā, izmantojot Jūrmalas valstspilsētas administrācijas e- adresi.
Iesniegums tiek izskatīts 5 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Jūrmalas valstspilsētas administrācija 5 darba dienu laikā izsniedz tirdzniecības atļauju, vai pieņem lēmumu par atteikumu izsniegt tirdzniecības atļauju.
Tirdzniecības atļauja tiek izsniegta elektroniski, to nosūtot uz elektronisko pasta adresi vai oficiālo elektronisko adresi.