Lai uzsāktu meklēšanu jāievada vismaz trīs simboli
Lūdzam sniegt atsauksmi par portāla darbību. Aizpildīt atsauksmju anketu
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka tiek novērotas problēmas ar e-pakalpojuma "Centralizēto eksāmenu un valsts valodas prasmes pārbaudes apelācijas" darbību. Problēma tiek risināta. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka tiek novērotas problēmas ar e-pakalpojuma "Centralizēto eksāmenu sertifikātu, profesionālās kvalifikācijas apliecību, lēmumu un izziņu par valsts valodas prasmes pārbaudes rezultātiem saņemšana" darbību. Problēma tiek risināta. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Valsts zemes dienests (turpmāk - Dienests) sniedz: • vispārīgas konsultācijas par Dienesta pakalpojumu ierosināšanu, par pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem, pakalpojumu izpildi un termiņiem, pakalpojumu izpildes materiālu saņemšanu, Dienesta klientu apkalpošanas centru darba laikiem, u.tml.; • personalizētas konsultācijas par Dienesta pakalpojumiem identificētām personām. Personalizētas konsultācijas vai konsultācijas klātienē Dienesta klientu apkalpošanas centros notiek pēc iepriekšēja pieraksta. Dienests konsultācijas sniedz bez maksas.
1. Informācija par pakalpojumu Detalizētāka informācija par pakalpojumu pieejama Dienesta tīmekļvietnē-https://www.vzd.gov.lv/lv/pakalpojumi/konsultacija-par-valsts-zemes-dienesta-pakalpojumiem-0 2. Pakalpojuma pieprasīšana Pieprasīt vispārīgu konsultāciju, kā arī pieteikties personalizētai konsultācijai vai konsultācijai klātienē var: • telefoniski, zvanot uz Dienesta konsultatīvo tālruni 67038800; Telefona sarunai piemēro sakaru operatora noteikto tarifu par zvanu uz stacionāro tālruni. • rakstiski, sūtot interesējošo jautājumu uz elektroniskā pasta adresi info@vzd.gov.lv; • norādītajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, kuros nodrošināta atbilstoša programmatūra tiešsaistes personalizēto konsultāciju saņemšanai. 3. Pakalpojuma saņemšana Vispārīgas konsultācijas, neveicot personas identitātes pārbaudi, var saņemt: • telefoniski, izmantojot Dienesta konsultatīvo tālruni 67038800; Telefona sarunai piemēro sakaru operatora noteikto tarifu par zvanu uz stacionāro tālruni. • rakstiski, izmantojot elektroniskā pasta adresi info@vzd.gov.lv; • pēc iepriekšēja pieraksta klātienē Dienesta klientu apkalpošanas centrā (skatīt www.vzd.gov.lv sadaļā "Kontakti"->”Klientu apkalpošanas centri”) – pieteikšanās zvanot uz Dienesta konsultatīvo tālruni 67038800 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi info@vzd.gov.lv. Personalizētu konsultāciju identificēta persona pēc iepriekšēja pieraksta var saņemt: • attālināti tiešsaistē norādītajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, kuros nodrošināta atbilstoša tiešsaistes programmatūra – pieteikšanās norādītajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros; • attālināti tiešsaistē, izmantojot tiešsaistes programmas Zoom vai Webex - pieteikšanās zvanot uz Dienesta konsultatīvo tālruni 67038800 vai rakstot elektroniskā pastu uz e-pasta adresi info@vzd.gov.lv; Pakalpojuma saņēmējam jāpārliecinās par iespēju izmantot tiešsaistes programmas savā darbierīcē. • klātienē Dienesta klientu apkalpošanas centrā (skatīt www.vzd.gov.lv sadaļā "Kontakti"->”Klientu apkalpošanas centri”) – pieteikšanās zvanot uz VZD konsultatīvo tālruni 67038800 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi info@vzd.gov.lv. Pirms personalizētas konsultācijas jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai – arī pilnvara.
Pakalpojumu kanāli:
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 13:00 – 13:30
Pārtraukums 13:00 – 13:30
Pārtraukums 13:00 – 13:30
Pārtraukums 13:00 – 13:30
Pārtraukums 13:00 – 13:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30 Katra mēneša pēdējā pirmdiena ir spodrības diena, kad apmeklētājus nepieņem.
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 13:00. Katra mēneša pēdējā pirmdiena ir spodrības diena, kad apmeklētājus nepieņem.
Pārtraukums 12:00 – 13:00
Pārtraukums 12:00 – 13:00
Pārtraukums 12:00 – 13:00
Pārtraukums 12:00 – 13:00
Pārtraukums 12:00 – 12:30 Katra mēneša pēdējā pirmdiena ir spodrības diena, kad apmeklētājus nepieņem.
Slēgts (apkalpošana ārpus telpām)
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 13:00
Pārtraukums 12:00 – 12:45
Pārtraukums 12:00 – 12:45
Pārtraukums 12:00 – 12:45
Pārtraukums 12:00 – 12:45
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums 12:00 – 12:30
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Mūsu portālā tiek izmantotas sīkdatnes. Nospiežot pogu “Piekrist visam” Jūs atļaujat to izmantošanu. Uzzini vairāk!