Pašvaldības pabalsts krīzes situācijā (Krāslavas novads)

Krāslavas novada pašvaldība

Informācija atjaunota 05.08.2024.

Nospiežot pogu "Pieprasīt pakalpojumu", Jūs tiksiet pārvirzīts uz e-adresi
Citi Saņēmēji

Nonākot situācijā, kurā ģimene (persona) katastrofas vai citu no ģimenes vai atsevišķi dzīvojošas personas gribas neatkarīgu apstākļu dēļ pati saviem spēkiem nespēj nodrošināt savas pamatvajadzības un tai ir nepieciešama psihosociāla vai materiāla palīdzība, var vērsties pašvaldības sociālajā dienestā un lūgt palīdzību situācijas risināšanai.

  • 1.
    Pakalpojuma saņemšanas procesa apraksts

    1. Pakalpojuma pieprasīšana Pabalsta pieprasītājs vēršas Sociālajā dienestā, uzrāda personu apliecinošu dokumentu un iesniedz rakstveida iesniegumu, kuru parakstot, pilngadīgās personas dod Sociālajam dienestam atļauju izmantot pašvaldības un valsts datu reģistros pieejamo informāciju par sevi un ģimenes locekļiem un dokumenta kopiju (uzrādot oriģinālu), kas apliecina krīzes situācijas faktu. Iesniegumu var iesniegt klātienē (uzrādot personas apliecinošu dokumentu - pasi vai ID karti) vai portālā www.latvija.lv. Pa e-pastu nosūtītam iesniegumam ir jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu, pievienojot laika zīmogu. 2. Apstrādes solis Pabalstu krīzes situācijā, kurā ģimene (persona) katastrofas vai citu no ģimenes (personas) gribas neatkarīgu apstākļu dēļ pati saviem spēkiem nespēj nodrošināt savas pamatvajadzības un tai ir nepieciešama psihosociāla vai materiāla palīdzība, piešķir līdz attiecīgā gada 1.janvārī spēkā esošās minimālās darba algas valstī divkāršam apmēram, neizvērtējot ģimenes (personas) ienākumus. 3. Pakalpojuma saņemšana Sociālais dienests pabalstu piešķir un tā apmēru nosaka pamatojoties uz sociālā darba speciālista sniegto atzinumu, izvērtējot klienta sociālo situāciju, klienta spēju apmierināt savas pamatvajadzības, ņemot vērā krīzes situācijas izraisītās sekas un materiālos zaudējumus, kas radušies krīzes situācijas rezultātā, kā arī īpašuma un mantas apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem.

  • 1.
    Pārsūdzēšana

    Pašvaldības sociālā dienesta pieņemto lēmumu par piešķirto vai atteikto pabalstu krīzes situācijā persona var apstrīdēt pašvaldībā. Pašvaldības domes pieņemto lēmumu ģimene (persona) var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā likumā noteiktajā kārtībā.

  • 1.
    Kontaktinformācija
    Nosaukums:
    Krāslavas novada pašvaldība
    Reģistrācijas numurs:
    90001267487
    Papildu informācija:
    socdienests@kraslava.lv

Pakalpojumu kanāli:

  • 1.
    Klātienes kanāli
    Citi klātienes kanāli:
    Sociālais dienests
    Adrese:
    Grāfu Plāteru iela 6, Krāslava, Krāslavas nov., LV-5601
    Darba laiki:
    Pirmdiena 08:00 - 17:15

    Pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30

    Otrdiena 08:00 - 17:15

    Pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30

    Trešdiena 08:00 - 17:15

    Pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30

    Ceturtdiena 08:00 - 17:15

    Pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30

    Piektdiena 08:00 - 13:00
    Sestdiena -
    Svētdiena -