Jums ir iespēja iesniegt lūgumu, sūdzību, priekšlikumu vai jautājumu (iesniegumu) pašvaldībai par pašvaldības darbu. Piemēram, Jūs varat iesniegt sūdzību par pašvaldības amatpersonas rīcību vai priekšlikumu pašvaldības komunālo pakalpojumu uzlabošanai.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Persona brīvā formā sagatavo iesniegumu (vai priekšlikumu, sūdzību u.c.), un iesniedz to pašvaldībā klātienē, pa pastu, faksu, e-pastu (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu), izmantojot e-pakalpojumu "Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma iesniegšana". 2. Apstrādes solis Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības, sagatavo iesniedzējam atbildi. 3. Pakalpojuma saņemšana Atbilde tiek sniegta atbilstoši pieprasīšanas izvēlei.
Pakalpojumu kanāli:
Pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30
Pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30
Pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30
Pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30